fredag den 23. marts 2012

It's a beautiful day



Nu er jeg tilbage med en masse nye indlæg. Har ikke opdateret bloggen med indlæg i et stykke tid, da jeg ikke rigtig har følt for det, og det skal forstås på den måde, at jeg var løbet lidt tør for idéer. 

Vil ikke bare  lave ligegyldige indlæg hvor jeg kun har mig selvhalvt med. Men nu har jeg fået lysten tilbage, og frisk på at dele mine bedste idéer og billeder med jer, og det kan godt skyldes det gode vejr, og alle de gode begivenheder som sker de næste par mange måneder. 




Når man vågner af, at fuglene synger og solens stråler skinner ind på en, kan man da ikke andet end at blive glad og tilfreds. Min påskeferie starter på tirsdag, så der bliver rig mulighed for at nyde det gode vejr. 


Jeg glæder mig enormt meget til Egypten! Kan allerede mærke flyvemaskinen under mig!!


Har fundet en masse billeder her på det seneste, som jeg gerne vil dele med jer. Har fundet en masse outfits, og så har jeg et lille DIY projekt i gang, som jeg glæder mig til at vise jer!


Nu vil jeg smutte en tur op i byen med mor, efterfulgt af en fodboldkamp. Glæder mig dog til X-faktor finalen i aften i selskab med min mor og lillebror. Forårs knus fra Jessica 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar