mandag den 16. april 2012

GALLA 2012


Pigerne (Matilde, Nadja, Simone og Camilla) var en stor hjælp! De hjalp mig med alt timerne op til galla. TAK TAK TAK! 
Når jeg kigger rundt på den godhjertede og kærlige vennekreds jeg er så heldig at være havnet i, kan jeg ikke andet end at føle mig heldig over, at have frihed til at lade dem fylde så meget. Mine veninder betyder alt for mig! 

Denne smukke ring fra Dyrberg/kern, som jeg fik af min far.


Mikkel og jeg


Pigerne ser ud til at hygge sig på bryggen!


Frederikke min skat kom da selvfølgelig også



Takker Mikkel for en dejlig aften!




Fie og jeg havde en sjov aften, hun går i 3x og afslutter derfor også i år. Kærlighed til hende



Galla var helt igennem perfekt! Den startede med pigerne og sluttede med Nadjababe! 
Kjolen er fra Vero Moda, min søde mormor har dog tilføjet et par ting, for at ændre den lidt. Resultatet er jeg tilfreds med! xxxx J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar