søndag den 13. maj 2012

13152012

Hvilen dejlig søndag. 
Stod tidligt op og drog mod loppemarked med min tante. Glemte desværre mit kamera, så i får ingen billeder derfra. Har faktisk aldrig rigtig været på et loppemarked før i dag, men er helt klart blevet vild med det. Det der med at tingene ikke koster så meget er jo bare en fordel, men også, at man kan sætte sit eget præg på tingene og blande nyt med gammelt! 
Her er et par af mine fund;



Bladholder - 10 kroner


Sko - 5 kroner 


Halskæde - 5 kroner 



Minkpels - 50 kroner !!


2 stk stole - 40 kroner 




Stor vase + sten - 50 kroner 


Her til aften fik jeg lige gjort min terrasse sommer klar! Nøj hvor jeg glæder mig til de lange sommeraftner med grill og pigerne! Kom sol og sommer 

Kærlig hilsen; Jessica

Ingen kommentarer:

Send en kommentar