mandag den 7. maj 2012

07152012


Mandag er den dag på ugen, hvor jeg tillader mig selv, at slå hjernen fra. Burde høre efter i samfundsfag - men jeg orker det simpelthen ikke lige nu/idag. I stedet slår jeg tiden lidt ihjel på ebay. Har fundet disse to caps fra Supreme, som jeg er helt skudt i. Har længe ønsket mig en cap og nu har jeg fundet den! Men..men..men.. pengene rækker bare ikke lige til det i øjeblikket. Men har et ønske om, at jeg skal have sådan en inden Roskilde Festival. Det kunne være ret cool. 


Min søster kom hjem fra Australien i torsdags (3maj) 
Vi hentede hende i lufthavnen og kørte hjem og fik noget lækkert mad. Det er nu dejligt, at have hende hjemme igen. Dette billede er taget på Døllefjeldemussemarket, som er en fast tradition i disse dage. Det er nu ikke noget at råbe hurra for mere, men vi havde en hyggelig eftermiddag!

Jeg har så meget at fortælle, men har bare ikke haft overskud til at skrive det hele ned. Jeg skal nok komme så småt tilbage. 

Kærlig hilsen; Jessica 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar