onsdag den 9. maj 2012

09152012

PAUSE MED STORT P 


Nu er den første aflevering i hus.. Nu mangler jeg bare den anden.. Arrrrrrrrrrrg.. Jeg klager ikke, jeg orkeeer det bare ikke mere. Skole træt? JA! Jeg vil bare have den skide hue på nu, så jeg kan lave alle de ting jeg elsker. Der er sket et par ændringer i mine planer for mit sabbat år. Jeg flytter til København i August måned! Jeg glæder mig som et lille barn, det gør jeg virkelig. Flytter ind til mine to søde veninder på Østerbro. Har tænkt mig at arbejde til omkring Januar måned, hvor jeg tager ud og rejser. USA er stadig i tankerne. 


Distortion er lige rundt om hjørnet! Jeg går faktisk bare og venter på hvilke dage jeg skal op til de skriftlige eksaminer, så jeg kan planlægge mine dage derefter. Var til Distortion sidste år, og det var en success. I år skal vi være hos pigerne på Østerbro. Liv og glade dage! Jeg glæder mig i hvert fald. Der vil i hvert fald komme en masse stemningsbilleder. Der er en masse grupper på Facebook, hvor man kan tilmelde sig et event. 



Nu må jeg hellere slukke for Bon Iver og komme i gang med den anden aflevering. Kan dog glæde mig til en spinningstime senere, og det er weekend i overmorgen ;-) 

De kærligste hilsner; Jessica



Ingen kommentarer:

Send en kommentar