tirsdag den 12. juni 2012

Aldrig mere.....

MATEMATIK........

Armen jeg er en lykkelig kvinde. Godt nok trak jeg noget fuldstændig sindssygt, som vi ikke har lavet så meget om i løbet af året - men jeg bestod da! (sindssygt jeg overhovedet nævner matematik i mit indlæg??!)

Som I kære læsere nok kan bemærke, har jeg lavet lidt om på designet her på bloggen. Prøver at finde grænsen mellem det ikke så rodet look, og stilrent. (Lyder det dumt?) 
Hvis jeg havde pengene til det, havde jeg helt sikkert fået lavet en header af Marie som har bloggen Viftrup. Virkelig dygtig til at tegne! I kan se nogle eksempler på hendes blog. 
Hvad jeg ellers får tiden til at gå med? 
Tja.. I denne uge har jeg to eksaminer, den første er overstået, så det bevæger mig ned på en. Det er længe siden jeg har vist jer et par billeder, så i stedet for, at fylde jer med mine kedelige opdateringer om mine eksaminer. 








 Kærlig hilsen; Jessica

Ingen kommentarer:

Send en kommentar