tirsdag den 5. juni 2012

Lige rundt om hjørnet

Studenter tiden nærmer sig. Jeg glæder mig, som en lille pige! Den 26. Juni klokken 10:30 sætter min tante den blå hue på mig. Jeg har 4 eksaminer tilbage, og den næste er der godt og vel en uge til. 
Så jeg sidder lige på nettet og surfer diverse netbutikker for, at finde studentertøjet. Har fundet et par sæt, som jeg er blevet forelsket i. Da jeg ikke noget arbejde har, skal mine SU penge dog lige række til 2 måneder. Øv øv. Heldigvis får jeg lidt hjælp af min mor. 

Jeg vil vise jer nogle af de outfits, som jeg går og overvejer til dagen derpå. 
Eller... Det ville jeg havde haft gjort, hvis ikke det var fordi min computer/jeg ikke fatter noget. Skal nok lige få fikset det. Så nu sætter jeg bare et par billeder ind af lidt af det 









Kærlighed fra; Jessica 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar